زیر و بم رنو کولیوس

رنو کولیوس

رنو کولیوس نام یکی از پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای کمپانی رنو فرانسه است که اولین بار در قالب یک خودرو مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو سال 2000 به نمایش درآمد. نسل اول رنو کولیوس در سال 2007 به بازار جهانی عرضه شد و به واسطه طراحی متفاوت و امکانات متعدد توانست نظر خریداران بسیاری را به سوی خود جذب کند. در سال 2011 کمپانی رنو از نمونه فیس لیفت کلئوس رونمایی کرد که در مقایسه با نمونه اولیه، تغییرات مثبتی در نمای جلویی آن ایجاد شده بود؛ این خودرو در مدل‌های 2012 و 2013 به بازار کشور ما نیز عرضه شده است. چند سال بعد رنو کولئوس بار دیگر تحت یک فیس لیفت قرار گرفت که چهره به مراتب جذاب‌تری را برای این شاسی بلند فرانسوی به همراه داشت. در نمایشگاه پکن سال 2016، شرکت رنو از نسل دوم کولئوس رونمایی کرد؛ خودرویی که بر روی پلتفرم CMF-CD توسعه یافته و بر اساس زبان طراحی‌های جدید شرکت رنو شکل گرفته بود. در همان سال رنو کولیوس نسل دوم (Koleos II)، به بازارهای جهانی عرضه شد و توانست نام خود را به عنوان یکی موفق‌ترین ثمرات ادغام دو شرکت نیسان و رنو بر سر زبان‌ها بیندازد.

رنو کولیوس مدل ۲۰۲۰ نسبت به نمای بیرونی تغییرهای جزئی دارد و اکنون فقط مدل بنزینی آن عرضه می شود.

این محصول مبتنی بر نیسان ایکس تریل است که باعث می شود خودروی فرانسوی از یک تولید کننده ژاپنی وام بگیرد اما در کره تولید شود. اما اجازه ندهید که این امر شما را نگران کند.

قابل توجه ترین تغییر برای رنو کولیوس عدم وجود موتور دیزل است و تنها یک مدل بنزینی ساده را در خط تولید خود دارد.

بروزرسانی ظاهر طراحی شده در قالب جدید کرومی، چرخ های آلیاژی و صفحه های نگهداری اسکیت به همراه لامپ های مه شکن ال‌ای‌دی و یک رنگ جدید، میلسیم قرمز است که جلوه ای برجسته تر به رنو کولیوس می بخشد.

قیمت آن از ۴۵۴۹۰ دلار شروع می شود، رنو کولیوس اینتنز دارای یک سری ویژگی های برجسته، از جمله سیستم پارکینگ بدون نیاز به دست، سنسورهای پارکینگ جلو / عقب / جانبی، دوربین دید عقب، مانیتورینگ نقطه کور، هشدار خروج از خط، است.

لوازم داخلی چرمی به رنگ قهوه ای شاه بلوط یا خاکستری ماسه ای بریده شده است. بسته سانروف که شامل یک آفتاب گیر پانوراما و آینه نمای اتوماتیک کم نور است، روی مدل اینتنز قرار دارد.

قیمت رنو کولیوس

صفحه اصلی ۸.۷ اینچی با صفحه لمسی پرتره است که دارای سیستم سرگرمی آر-لینک ۲ است.

همچنین استفاده از دکمه های دیجیتالی سیستم سرگرمی کمی سخت است، زیرا باید دکمه را به طور مستقیم در وسط فشار دهید تا آن را به محل درست خود برسانید. در صورت رانندگی در یک جاده ناهموار، کار سخت می شود. بخشی از سیستم کنترل دوگانه آب و هوا روی صفحه لمسی است و بخشی دیگر دکمه های فیزیکی هستند.

با این وجود، قرار دادن کنترل میزان صدا در پشت فرمان هوشمندانه است، زیرا کنترل فرمان را از بین نمی برد و همچنین برای انگشتان دست شما آسان است.

محل های ذخیره سازی بار با جیب های درب بزرگ، صندوق مرکزی عمیق و گنجه های خنک به اندازه های مختلف فراوان است که می تواند با یک درب کشویی پوشانده شود.

کیفیت کلی فضای داخلی بسیار زیبا و عالی است، و چوب و رنگ کرومی بر روی آنچه که به نظر می رسد پلاستیک سخت و لاستیک روی تخته و درها است و نورپردازی قابل تغییر در محیط، بسیار جلوه بخشیده است.

صندلی هایی با دوخت سفید در طی یک سفر طولانی پشتیبان شما است و شما را برای هر فصل با گرم کردن و تهویه مناسب راحت نگه می دارد و آفتاب پانوراما فضای داخلی تیره را روشن می کند.

این یک قدم بزرگ برای صندلی های عقب رنو کولیوس است، که ممکن است برای افراد کوچک باشد، اما برای صندلی های کودک با نقاط ایزوفیکس عالی است. چشم انداز پنجره برای بچه ها نیز مناسب است. و به لطف آفتابگیر پانوراما، فضای اتاق روشن است.

شما می توانید سه بزرگسال را به راحتی در قسمت عقب بنشانید. از دیگر ویژگی ها می توان به منافذ قابل تنظیم هوا، صندوق عقب تاشو با دو قفسه نگهدارنده (کم عمق بودن) و یک اتصال ۱۲ ولت و دو اتصال یو اس بی اشاره کرد.

فضای زیادی برای جیب درب ها و دو جیب نقشه در قسمت پشتی صندلی های جلو وجود دارد. کیفیت کابین به قسمت عقب نیز منتقل می شود و نورپردازی خوبی نیز برای محیط وجود دارد.

صندوق عقب برقی صدای بوق های آزار دهنده ای به صدا در نمی آورد و با چرخاندن پای شما در زیر عقب اتومبیل باز می شود و نیازی به استقاده از دست نیست. فضای بوت ۴۵۸ لیتر است، و هنگامی که صندلی های ۶۰:۴۰ از طریق اهرم های بوت پایین بیایند، تا ۱۶۹۰ لیتر که تا سقف اندازه گیری می شود، بزرگتر می شوند.

در زیر کف بوت یک چرخ یدکی ۱۷ اینچی وجود دارد که با چرخ های ۱۹ اینچی که قبلاً در خودرو تعبیه شده است مطابقت ندارد. دور تا دور بوت یک اتصال ۱۲ ولت، دو جیب ذخیره سازی جانبی، چهار قلاب کراوات و قفسه بسته شده است.

موتور بنزینی ۲.۵ لیتری ۱۲۶ کیلو وات و ۲۲۶ نیوتون متر قدرت تولید می کند و با انتقال خودکار سی‌وی‌تی ایکس-ترونیک زوج می شود. می تواند مدتی طول بکشد تا به ورودی بزرگراه برود و با بار کامل مسافر در کابین، کمبود قدرت در خودرو احساس می شود.

رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت با حداکثر سرعت ۱۹۹ کیلومتر در ساعت ۹.۸ ثانیه طول می کشد. البته، بیشترین کاربرد در جاده های ۶۰ کیلومتری در ساعت است که بچه ها را به مدرسه و از آنجا می رسانند و رفت و آمد روزانه شما، که رنو کولیوس برای آن خوب است.

با این حال، اگر آن را از بزرگراه خارج کنید، سواری آن از استحکام مطلوبی برخوردار است و سر و صدای جاده به کابین منتقل نمی شود. متاسفانه برای دسترسی به محدود کننده سرعت و کروز کنترل ، باید چشمان شما از جاده منحرف شود.

این خودرو با ضمانت پنج ساله / نامحدود کیلومتر تحت پوشش قرار می گیرد و حداکثر ۵ سال کمک در کنار جاده دارد. سرویس دهی هر ۱۲ ماه یا ۳۰۰۰۰ کیلومتر است، به غیر از سرویس جامع تر چهارم که به ۹۹۹ دلار می رسد، هر سرویس ۴۲۹ دلار هزینه دارد.

هزینه نمایندگی رنو کولیوس

در این مقاله به برخی از ویژگی‌ها و آپشن‌های جدیدی که در نسل جدید رنو کولیوس این خودرو فرانسوی، اضافه شده است اشاره شد، اگر شما نیز تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو و نسل‌های مختلف آن دارید، پیشنهاد می شود که از سایت رنو کولیوس renaultkoleos.hatenablog.com/ دیدن کنید.


... page1 - page2 - page3 - page4 - page5 - page6 - page7 ...